معناي زندگي
مسافر ( هرچی بخوای گیر میاری)
درباره وبلاگ


این وبلاگ تنها برای سرگرمی بوده و هیچگونه جنبه ی سیاسی ندارد
آخرین مطالب
نويسندگان
2 آذر 1389برچسب:, :: 11:18 :: نويسنده : مسافر

بنويسم برايت ....

 

از نگاه همیشه منتظرم

از چشمان بارانیم 

 ازبوسه های نشکفته ام


بنو یسم برایت از ترسم


ترس از بی تو ماندن وبی تو رفتن

 

 بی تو گفتن وبی تو خواندن


بنویسم برایت از نغمه های شبانه غم


در گنج عزلت تنهایی ام

 

 بنویسم برایت از معنای زندگی


از اینکه من زندگی را در کنار تو بودن معنا می کنم


زندگی را برای تو سرودن معنا می کنم

 

من زندگی را در خروش چشمان نیلگونت معنا می کنم


من زندگی را در آغوش تو بودن معنا می کنم

 


معنای زندگی معنای بوسه های آتشین عشق است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 29412
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 95
تعداد آنلاین : 1